27 grudnia 2011

Prolog

 


- Alice, możesz wreszcie przestać myśleć o niebieskich migdałach i skupić się na lekcji? - z zamyślenia wyrwał mnie głos pani Morgan.
- Tak, przepraszam - dzisiaj mijał dokładnie rok od wydarzenia, które diametralnie zmieniło moje życie. Jeszcze rok temu pewna siebie brylowałam w towarzystwie. A teraz? Jestem cieniem tej osoby, którą byłam kiedyś.
- Hej All, co powiesz na babski wieczór u mnie? - Clary, moja najlepsza i w sumie jedyna przyjaciółka, zawsze wiedziała czego mi trzeba. Była jedyną osobą, która została mi z mojego poprzedniego życia.
- Punkt 8 będę - odezwałam się do niej słabym głosem.
Wreszcie zadzwonił wymarzony dzwonek. Jak najszybciej zebrałyśmy swoje książki i wyszłyśmy z sali. Nagle z impetem wpadłam na kogoś i tracąc równowagę upadłam na ziemię.
- Co do cholery?! - krzyknęłam wściekła zbierając rzeczy, które wypadły mi z torby.
- Przepraszam - usłyszałam przyjemnie pieszczący uszy głos. Podniosłam wzrok ...

_____________________________________________________________
Prawdą jest, że nie umiem pisać, ale w sumie to lubię. O czym będę pisać? O Alice, 16 letniej dziewczynie, której losy splotą się z członkami One Direction. Mam nadzieję, że spodoba się Wam :)

2 komentarze:

  1. Zapowiada się naprawdę ciekawie :) Dzięki, że zostawiłaś link na moim blogu :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób to, co Ci sprawia przyjemność tak jak mi :) Jest ciekawie, pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń